اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند آخرین وضعیت عالیشاه و هنانوف برای بازی با سپاهان کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

دیاباته بازی نساجی را هم از دست داد

  • کد خبر: ۱۴۳۳۳۴
  • ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
دیاباته بازی نساجی را هم از دست داد
مهاجم فرانسوی تیم پرسپولیس در تمرین امروز نیز مشغول کار با کادر پزشکی سرخپوشان بود.

به گزارش شهرآرانیوز، شیخ دیاباته مهاجم ۳۴ ساله تیم پرسپولیس در حالی به این تیم آمده که از ابتدای فصل دچار مصدومیت بوده و در دو بازی توانسته برای پرسپولیس به میدان برود.
او پیش از بازی شهرآورد و در دیدار دوستانه مقابل سپاهان از ناحیه کشاله ران دچار آسیب دیدگی شد تا به این ترتیب مشخص شود که در حساس‌ترین بازی فصل مقابل استقلال غایب است.
با این حال بسیاری از هواداران پرسپولیس انتظار داشتند که او پس از سه بازی غیبت در دیدار مقابل استقلال، پیکان و گل‌گهر، از بازی آخر نیم فصل به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شود.
اما دیاباته در تمرینات این هفته نیز غایب بوده و امروز هم کار‌های پزشکی خود را انجام داد تا مشخص شود شانس زیادی برای حضور در آخرین بازی فصل مقابل نساجی هم ندارد.
پرسپولیس فردا هم یک جلسه تمرینی خواهد داشت که حتی اگر دیاباته در این تمرین حضور یابد، یحیی گل‌محمدی روی او برای بازی روز پنج شنبه حساب بازنخواهد کرد و بدون این مهاجم خارجی تیمش را به زمین خواهد فرستاد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->